poniedziałek, 7 stycznia 2019

#broń cz.3

Po każdej strzelaninie, oni zawsze chcą zabrać broń ludziom, którzy tego nie zrobili. Jestem pewny, że nie chciałbym żyć w społeczeństwie, w którym jedynymi ludźmi, którzy mają broń są policjanci i żołnierze.
-- William S. Burroughs

Z uśmiechem na ustach możesz zajść daleko w życiu. Ale o wiele dalej zajdziesz z uśmiechem i bronią w ręku.
-- Al Capone

Planuję kupić broń, jak przestępczość się pogorszy. Wierzę, że moim pierwszym obowiązkiem jest przetrwać. I nie mówię tu tylko o bandziorach włamujących mi się do chaty. Kiedyś na serio rozważałem kupno broni do obrony przed policją. Jeśli będę potrzebował broni, żeby przeżyć, zdobędę ją. I użyję. 
-- George Carlin

Nie jestem przeciwny broni palnej. Nie jestem jak te bezmózgie hollywoodzkie lachociągi. Nie mam nic przeciwko broni, nie mam nic przeciwko nabojom, nie mam nawet nic przeciwko ludziom strzelającym do siebie.
-- George Carlin

Skoro mam prawo do życia, muszę mieć narzędzia do obrony życia. Skoro to jest moje życie, to ja dobieram sobie narzędzia, które najlepiej mnie pasują.
I te zastrzeżenia, które pan czynił, że obywatele praworządni, którzy nigdy nie byli karani, którzy nie są świrnięci.. Nie rozumiem tych wyłączeń. Czy osoba chora psychicznie nie ma prawa bronić swojego życia? Czy jest ona gorszym obywatelem?
-- Wojciech Cejrowski

Jeśli nie można ufać człowiekowi z bronią, to nie można go puścić wolno bez nadzorcy. 
-- David Codrea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz